DADIH AR RAZI

Makluman: Bagi pembelian DADIH AR RAZI. Penghantaran PERCUMA. Bagi pembeli yang menetap dikawasan - KLANG, PELABUHAN KLANG, SRI ANDALAS, PANDAMARAN, SHAH ALAM (Sek. 1 - 23 sahaja). Pembelian mestilah dalam kuantiti 30 bekas dan lebih. Bagi mendapatkan produk dibawah. Sila hubungi saya - Mohamad Feroz ditalian - 019 2254910.

Monday 27 June 2011

HADI'S Nutri Meal.

Hadi's Nutri Meal – Makanan Berkhasiat untuk Seisi Keluarga

HADI'S yang merupakan produk keluaran tempatan dan halal adalah makanan berkhasiat yang rendah lemak dan kalori diperbuat daripada 100 peratus ramuan semulajadi, menggunakan teknologi terkini yang memberikan manafaat dalam membekalkan sumber makanan sihat bermutu tinggi. Berasaskan minuman berbijirin. Nutri Meal diperkaya dengan vitamin, mineral, yis dan serat iaitu empat sumber yang memenuhi keperluan dan kriteria makanan sihat bagi meningkatkan kadar metabolisma dan mengurangkan lemak dalam badan dan pada masa yang sama akan menambahkan apa-apa kekurangan zat dan vitamin di dalam badan kita.

Oleh sebab itu, ianya sesuai di makan oleh semua peringkat umur dan ibu-ibu yang sedang hamil. Dengan pengambilan HADI'S secara konsisten akan menjadikan tubuh anda seimbang cantik luaran dan dalaman. Dari sudut kesihatan, ia membantu memperbaiki daya pemikiran dan penumpuan. Jika anda bukan penggemar susu dan makanan kalsium yang lain, minuman kesihatan ‘perfect meal’ adalah pilihan terbaik. Bagi anda yang bekerja, tenaga amat diperlukan sepanjang hari.

Minuman kesihatan ini bukan sahaja mampu mengekalkan rasa kenyang, malah memberi tenaga untuk sepanjang hari. Ia kaya dengan vitamin, zat galian, yis dan serat. Justeru itu, ia memenuhi keperluan khasiat harian anda dan meningkatkan kadar metabolisme badan. Hadi’s Nutri Meal juga membantu melangsingkan badan, serta menjadikan kulit lebih sihat kerana ramuan-ramuannya rendah lemak dan kalori.

Kebaikan Hadi’s Nutri Meal:

  • Meningkatkan sistem imun badan dan memberi tenaga
  • Membantu menjadikan kulit lebih halus
  • Merupakan minuman/makanan tanpa kalori yang mengenyangkan dan sesuai bagi mereka yang mementingkan pengawalan berat badan
  • Membantu mengurangkan jumlah asid urik dalam badan
  • Membantu memulihkan keletihan akibat senaman ringan
  • Membantu memelihara dan meningkatkan tahap tenaga
  • Membantu mengawal tekanan darah
  • Dapat membantu mengurangkan paras kolestrol
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan
  • Memperbaiki metabolisme sel (kaya dengan vitamin, galian, protein dan kalsium)
  • Meningkatkan daya pemikiran dan penumpuan
  • Menyingkirkan toksin yang terkumpul dalam badan seperti lendir, angin dan lain-lain
  • Mengekalkan rasa kenyang
  • Mencegah penyakit kronik (stabilkan tekanan darah tinggi, kencing manis, jantung, ulser, sembelit dan kanser)
  • Meneutralkan asid dalam badan dan menyembuhkan penyakit gastrik
  • Melancarkan peredaran darah
  • Melancarkan proses penghadaman
  • Menguatkan otot dan tulang

TESTIMONI:

Kamarudin Bin Deraman

Saya telah mengidap penyakit resdung begitu lama dan asthma menyerang pada tahun 2006 yang sangat teruk dan juga tekanan darah tinggi. Saya terpaksa bergantung kepada inhaler hamper setiap hari.saya telah banyak mencuba pelbagai jenis produk untuk mengubati asthma, resdung dan tekanan darah tinggi tetapi tidak membawa apa-apa kesan positif. Isteri saya mendapat tahu tentang produk makanan kesihatan Hadi’s dari radio IKIM dan terus saya mencubanya. Setelah menggunakan produk ini pada Jun 2007 sehingga sekarangdengan sepeket hingga 2 peket sehari alhamdulillah penyakit asthma saya tidak pernah menyerang lagi walaupun saya tidak berpantang dan saya tidak lagi menggunakan inhaler.masalah resdung juga sudah tiada lagi, tekanan darah tinggi juga sudah normal, badan saya juga bertambah cergas dan bertenaga setiap hari. Terima kasih kepada Omeco kerana telah berjaya menghasilkan produk yang menakjubkan dan membolehkan saya sembuh dengan begitu cepat.


Hariyati Binti Ngah Hashim

Sebelum ini, saya mempunyai masalah asthma (lelah) sejak kecil lagi,tetapi sekarang, setelah saya mengamalkan minuman kesihatan Hadi’s Nutri Meal, sejak Sept 2006 sehingga sekarang penyakit lelah saya telah berkurangan dan berat badan saya juga telah turun dari 74 kg kepada 65 kg. alhamdulillah sekarang saya rasa badan saya sihat dan bertenaga setiap hari walaupun di usia 55 tahun ini.




Rosli Bin Sulong

Saya mengalami masalah jantung dan telah membuat pembedahan (Bypass) pada tahun 1997 dan juga mengalami masalah tekanan darah tinggi dan sembelit. Saya membuat pemeriksaan doctor setiap 6 bulan sekali. Saya telah diperkenalkan dengan produk Hadi’s Nutri Meal iaitu sejenis makanan 100% bijirin ini pada disember 2006. dengan mengamalkannya berterusan sepeket sehari sehingga sekarang, alhamdulillah masalah jantung bertambah baik, tekanan darah tinggi ke tahap normal dan juga tiada masalah sembelit yang saya alami sebelum ini. Perubahan yang amat ketara sekali ialah, badan saya terasa sungguh cergas dan bertenaga setiap hari. Alhamdulillah dan terima kasih kepada Omeco.


Hariah Binti Mohamad

Saya mengalami masalah gastric sudah begitu lama. Setiap kali saya makan makanan pedas atau makanan yang berasam, saya akan diserang gastric. Setiap kali diserang gastrik, saya langsung tiada selera makan, dan terpaksa menderita menahan sakit. Walaupun telah mencuba beberapa produk kesihatan, semuanya hanya berkesan untuk sementara waktu sahaja tetapi sejak saya mangamalkan produk Hadi’s dari bulan Jun 2007 sehingga sekarang, alhamdulillah penyakit gastric saya telah pulih walaupun saya makan tidak berpantang. Badan saya juga terasa begitu cergas dan bertenaga.


Hj Hashikin Bin Hj Hashim

Saya mengalami penyakit gout sejak 2 tahun lalu. Urik asid saya pada 12/01/2006 ialah 600umol/L dan sering berulang alik ke Hospital Kuala Lumpur, sejak 2 tahun yang lalu. Selain itu saya juga banyak mengambil ubat hospital dalam masa 2 tahun ini kerana penyakit darah tinggi dan kolestrol. Saya juga membuat fizikal terapi kerana sakit tangan dan tidak boleh angkat tinggi. Di awal pengambilan hadi’s (kotak pertama) seluruh badan saya sakit terutama bahagian sendi. Namun, saya teruskan pengambilan hadi’s selama 3 bulan dan hasilnya, bacaan urik asid saya menurun kepada 274 umol/L dan gout berkurangan dan badan juga berasa ringan. Saya terus mengamalkan Hadi’s sehingga hari ini dan sekarang saya bertambah sihat. Di atas nasihat doktor, saya tidak perlu lagi mengambil ubat darah tinggi dan kolestrol. Saya bersyukur kepada Allah s.w.t yang menemukan saya dengan produk Hadi’s ini.


Raja Ishak Raja Bahaman

Saya telah lama mengalami bengkak di lutut akibat kemalangan di Bukit Tangga, Jelebu, Negeri Sembilan 30 tahun yang lalu. Pada awal tahun 2006, saya mula merasa sakit di bahagian lutut dan berjumpa doctor beberapa kali tetapi tiada perubahan. Pada 01/08/2006 lutut saya terpaksa dibedah, selepas pembedahan lutut saya bertambah sakit. Saya tidak boleh berdiri lama kerana sakit pinggang dan lenguh seluruh kaki dan terpaksa duduk di atas kerusi untuk sembahyang dan berjalan menggunakan tongkat. Sejak mula menggunakan produk Hadi’s Nutri Meal, saya tidak nampak apa-apa perubahan tetapi setelah mengambil sekotak saya merasakan badan segar dan sedikit ringan dan selepas makan sebanyak 30 bungkus saya tak rasa sakit lagi di lutut. Kini saya berjalan dengan tidak lagimenggunakan tongkat dan sakit lutut pun tiada lagi dan boleh bersembahyang seperti sediakala. Saya bersyukur kepada Allah kerana menemukan saya dengan produk Hadi’s Nutri Meal. Hanya org yang sakit sahaja yang merasa nikmat kesihatan yang Allah anugerahkan. Terima kasih Omeco yang mengeluarkan produk Hadi’s Nutri Meal.



Nur Husna Hj Hashikin

Saya berumur 8 tahun dan mengidap penyakit tonsil sejak berumur 5 tahun. Saya selalu demam dan dalam seminggu hanya 3 hari saja saya ke sakolah, pelajaran saya juga merosot. Kalau dahulu saya mendapat tempat ketiga dalam darjah, kini merosot ketempat ke sembilan. Kawan saya yang mengidap penyakit seperti saya sudah pun melakukan pembedahan. Setelah saya mengambil produk Hadi’s, dan mengamalkannya sebanyak 15 bungkus selama sebulan, demam tiada lagi dan tonsil saya mengecut. Sekarang saya selalu ke sekolah dan penumpuan saya pada pelajaran bertambah baik.



Ringkasan. Antara pesakit yang telah menggunakan produk ini dan terbukti berkesan ialah pesakit:

RESDUNG.
ASTHMA.
DARAH TINGGI.
SAKIT JANTUNG.
SEMBELIT.
GASTRIK.
MENURUNKAN BERAT BADAN.
GOUT.
SENGAL – SENGAL SENDI.
KOLESTEROL MELAMPAU.
BENGKAK LUTUT.
SAKIT PINGGANG.


Hadi's Nutri Meal. Harga pasaran: RM40.00.

No comments:

Post a Comment